Bättre sent än aldrig

Inte bloggat på ett tag. Kan bero på att jag e lat? och att min data e paj (för andra gången på ett halv år..) Skolan går bra, och veckorna bara springer förbi.
Hade matte prov i torsdags, var rätt nervös att jag inte skulle klara av det med tanke på att jag knappt hade pluggat, men ett G blev det allt! bättre än inget..
Stressig dag detta, ska hinna med :
  • Fixa mig&klä på mig
  • Dra till stan och träffa Leah
  • Dra på spinning med Leah
  • Åka hem från Leah (haha)
  • Duscha och fixa mig IGEN
  • Fira Malou som fyllde 11 härom dagen, shit min lillefis börjar bli stor. Ska faktiskt vara snäll emot henne idag haha! så elak jag är..
  • Sen hämtas jag upp av leah&freya som kör mig&leah till Linda i norranäs (?) där vi ska på tjejmiddag, myyyysigt.
Malou&Hubbe, söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback