I remember the time I knew what happiness was, let the memory live again

Försöker igen. Anledningen till att jag slutade var för att jag tyckte min header var så tråkig och ful! och my header-girl har gått och tagit semester, men kommer hem i morgon. Hoppas att hon kan göra det här bra igen, Hon har tagit bilden på blomman jag har nu, tror jag i alla fall..
Det har hänt rätt mycket sedan jag skrev sist, bland annat en sak jag fick reda på nyss. Men det får ett inlägg för sig sedan!
Annars mår jag prima förutom att jag är galet förkyld. Hade det super på nyår också, med underbara tjejer och blev såklart fästningen med.
Känner på mig att 2011 kommer bli ett gryymt år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback