Spanieeeen!

Nu är det bestämt. Jag åker med Leah's familj till Spanien den 15-23 augusti! :D
Ska bli så himla roligt, tänk jag och leah sololja, solbrillor, 30 grader,vår humor i Spanien?! hur jädra underbart som helst. Anstränger mig för att inte flippa ut helt på bloggen haha.
Leah's faster bor i Spanien Malaga om jag inte minns fel! Leah sa först att vi skulle till Gorgonzola... vilket jag gick på men hon bara drev och trodde inte det var en stad, men det visade sig ligga utanför Milano i Italien, så nu vet ni det.
Vi snackade om detta för typ en vecka sen, och vi tog det typ med en nypa salt. Så skrev Leah att jag skulle snacka med mamma om biljett och sånt nu ikväll, så wips så var det bestämt! Det ska bli galet roligt. Inte nog med att jag och Leah får åka till Auschwitz, nu ska vi till Spanien tillsammans också! Det ska bli riktigt mysigt.
Och det bästa är att vi får göra allt det här tillsammans, få åka utomlands med sin bästa kompis två gånger på ett år. Jaag längtar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback